REGULAMIN SPRZEDAŻY KURSÓW ON-LINE

AKADEMIA EFEKTYWNEGO RODZICA

 

§ 1

 Postanowienia ogólne

Regulamin określa ogólne zasady dotyczące zakupu i korzystania z kursów on-line AKADEMIA EFEKTYWNEGO RODZICA

w tym sposobu zawarcia umowy, form rozliczenia, zasad reklamacji, praw autorskich, danych osobowych. Twórcą kursów on-line dostępnych pod w adresem AKADEMIA-EFEKTYWNEGO-RODZICA.ELMS.PL jest:

MONIKA SZYSZŁOWSKA

Adres: ul. Brzozowa 6, 66-400 Gorzów Wielkopolski

Przed dokonaniem zakupu należy uważnie przeczytać poniższy Regulamin. Klient, z momentem podjęcia czynności zmierzających do korzystania z Usługi, zobowiązany jest do przestrzegania postanowień niniejszego Regulaminu. Składając zamówienie w Serwisie Klient oświadcza, że zapoznał się z niniejszym Regulaminem i akceptuje jego postanowienia, a także wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych w sposób i w celach określonych w niniejszym Regulaminie.

Regulamin obowiązuje od dnia 20.12.2022. r.

Aktualną i obowiązującą wersję Regulaminu sprzedaży usług przez Internet można znaleźć na stronie https://akademia-efektywnego-rodzica.elms.pl/.

 

§ 2

Definicje

Na potrzeby niniejszego regulaminu przyjmuje się znaczenie pojęć:

  1. Regulamin – niniejszy dokument określający zasady sprzedaży usług poprzez serwis internetowy pod adresem: https://akademia-efektywnego-rodzica.elms.pl/;
  2. Kurs – kurs on-line udostępniony przez Sprzedawcę za pośrednictwem platformy e-Learningowej, którego twórcą jest Sprzedawca;
  3. Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub ułomna osoba prawna;
  4. Konto Klienta – indywidualne, elektroniczne konto aktywowane dla Klienta w celu umożliwienia korzystania przez niego z Usługi;
  5. Konsument – Klient będący osobą fizyczną dokonującą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową, bądź podmiot któremu ustawa nadaje status Konsumenta;
  6. Konto Klienta – indywidualne, elektroniczne konto aktywowane dla Klienta w celu umożliwienia korzystania przez niego z Usługi;
  7. Serwis – strona internetowa https://akademia-efektywnego-rodzica.elms.pl/, zawierająca platformę e-Learningową z możliwością wykupienia Kursu.
  8. Usługa – usługa świadczona drogą elektroniczną przez Usługodawce na rzecz Klienta polegająca na umożliwieniu Klientowi dostępu do Platformy e-Learningowej zawierającej treści cyfrowe w postaci kursów.
  9. Sprzedawca – Podmiot świadczący usługę dostępu do Serwisu którym jest:

MONIKA SZYSZŁOWSKA

Adres: ul. Brzozowa 6, 66-400 Gorzów Wielkopolski

Numer podatkowy: 5991300957 zarejestrowany w kraju Polska

Adres email: info@parenting.ovh

Strona www: https://parenting.ovh

Telefon: +48 789 115560

  1. Opłata / Cena – określona przez Sprzedawcę należność pieniężna za Usługę świadczoną na rzecz Klienta, której wysokość uzależniona jest od wybranego przez Klienta Kursu, okresu abonamentowego;

 

§ 3

Zamówienie - zawarcie umowy

  1. W  celu uzyskania dostępu do Usługi Klient musi dokonać rejestracji Konta Klienta w Serwisie, polegającej na
    1. wybrać typ Kursu spośród dostępnych w Serwisie;
    2. wypełnić formularz zamówienia, podając dane niezbędne do realizacji zamówienia
    3. zaakceptować Regulamin – akceptacja Regulaminu jest dobrowolna, ale niezbędna do dokonania zakupu,
    4. wybrać sposób płatności;
    5. dokonać skutecznej płatności za kurs;
  2. Umowa pomiędzy stronami zostaje zawarta w momencie zakończenia rejestracji Konta Klienta w Serwisie.
  3. Zakończenie rejestracji Konta Klienta w Serwisie Sprzedawca potwierdza wiadomością e-mail.
  4. Klient zobowiązany jest do podania w trakcie rejestracji prawdziwych i aktualnych danych niezbędnych do świadczenia Usługi przez Sprzedawcę.
  5. Wyklucza się możliwość zakupu Usługi anonimowo, bądź pod pseudonimem.
  6. Rejestrując konto Klienta w Serwisie Klient będący konsumentem oświadcza, iż zgodnie z art. 15 ust. 3 ustawy o prawach konsumenta, żąda rozpoczęcia świadczenia usług objętych zamówieniem przed upływem terminu do złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy, w związku z czym przyjmuje do wiadomości fakt, iż w przypadku skorzystania z prawa do odstąpienia zobowiązany będzie do zapłaty wynagrodzenia za wykonane do czasu odstąpienia usługi.

§ 4

Ceny i płatności

  1. Po utworzeniu konta Klienta w Serwisie, Klient wybiera i opłaca dostęp do Usługi zgodnie z obowiązującymi w Serwisie Cenami.
  2. Dostęp do Usługi może być ograniczony czasowo, zgodnie z informacjami zawartymi w opisie kursu w Serwisie, bądź nieograniczony czasowo. Sprzedawca może przewidzieć darmowy okres próbny.
  3. Jeżeli po upływie okresu  wskazanego okresu czasu Klient nie opłaci dostępu do Usługi, dostęp do Usługi zostaje zablokowany a Umowa o świadczenie Usługi rozwiązana.
  4. Klient nie ma obowiązku zawarcia Umowy o świadczenie Usługi na kolejny okres czasowy.
  5. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wprowadzania oraz odwoływania ofert, promocji oraz do zmiany cen w Serwisie. Z zastrzeżeniem, że powyższe nie będzie powodowało negatywnych zmian, uszczerbku dla praw nabytych przez Kupującego, w tym w szczególności warunków umów zawartych przed dokonaniem zmiany.
  6. Dostęp do Serwisu może zostać wykupiony w postaci biletu na jednorazowe przyszłe wydarzenie (np. szkolenie on-line w czasie rzeczywistym/live).
  7. Ceny zamieszczone w Serwisie są podane w polskich złotych i są cenami brutto.
  8. Płatności elektroniczne w serwisie realizowane są za pośrednictwem serwisu HOTPAY.PL i Paypal.
  9. Jeżeli Kupujący poprosił o wystawienie faktury, zostanie ona doręczona Kupującemu drogą elektroniczną, na adres e-mail podany w formularzu zamówienia.

§ 5

 Prawa autorskie

  1. Kurs może przybrać postać nagrań video, audio, prezentacji, szkoleń w czasie rzeczywistym (tzw. streaming, live webinar) lub plików pdf.
  2. Treści zamieszczone na Serwisie oraz otrzymane w ramach świadczenia Usługi przez Sprzedawcę mogą stanowić utwory w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych, do których prawa autorskie przysługują Sprzedawcy i podlegają ochronie.
  3. Sprzedawca zabrania ich komercyjnego wykorzystania, odsprzedaży czy powielania i udostępniania innym osobom bez jego zgody .
  4. Sprzedawca informuje Kupującego że dalsze rozpowszechnianie treści objętych prawami autorskimi przez Kupującego bez zgody Sprzedawcy, za wyjątkiem korzystania z treści w ramach dozwolonego użytku osobistego, stanowi naruszenie praw autorskich przysługujących Sprzedawcy i może skutkować odpowiedzialnością cywilną lub karną.
  5. Z wyjątkiem wskazanych materiałów przez Sprzedającego, Klientowi nie przysługuje prawo pobrania - zwielokrotnienia trwałego materiałów i oprogramowania znajdującego się w Serwisie, ani w pełnej postaci ani w częściach.
  6. Klient nie nabywa jakichkolwiek praw do oprogramowania znajdującego się w Serwisie.

§ 6

Prawo odstąpienia od umowy przez Konsumenta

  1. Konsument, który zawarł Umowę może od niej odstąpić bez podania przyczyny i bez ponoszenia dodatkowych kosztów składając stosowne oświadczenie o rezygnacji z Usługi w formie pisemnej poprzez wiadmości email w terminie 14 dni licząc od dnia zawarcia Umowy.
  2. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia o odstąpieniu na adres adres e-mail Sprzedawcy przed jego upływem.
  3. W przypadku odstąpienia od umowy Sprzedawca zwróci Klientowi wszystkie otrzymane płatności, nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostanie poinformowany o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy.
  4. Niniejsze prawo do odstapienia od umowy nie ma zastosowania i nie przysługuje w przypadku zakupu publikacji elektronicznych w formie EBOOKÓW zgodnie z art. 38 pkt 13 jak poniżej:

Prawo do odstąpienia od Umowy Sprzedaży przez Klienta będącego konsumentem w rozumieniu ustawy o prawach konsumenta, w odniesieniu do umowy o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, zgodnie z art. 38 pkt 13 ustawy o prawach konsumenta nie przysługuje konsumentowi, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

5. Za rozpoczęcie świadczenia usług przez Sprzedawcę uznaje się moment uiszczeniu opłaty oraz otrzymania danych do dostępu do Serwisu drogą mailową.

§ 7

Warunki świadczenia usług

  1. Do korzystania z Serwisu konieczne jest spełnienie następujących warunków technicznych przez komputer lub inne urządzenie Kupującego:
    1. dostęp do Internetu;
    2. aktualna wersja standardowej przeglądarki internetowej;
    3. posiadanie aktywnego adresu e-mail;
  2. Jeżeli przeglądarka internetowa nie posiada możliwości obsługi plików audio, video, pdf. to:
    1. aktualna wersja standardowego odtwarzacza plików wideo (np. WindowsMediaPlayer),
    2. aktualna wersja standardowej przeglądarki plików .pdf (np. AdobeReader),

 

§ 8

  1. Zakazane jest dostarczanie przez Kupującego treści o charakterze bezprawnym, w szczególności poprzez przesyłanie takich treści w ramach formularzy dostępnych w Serwisie, komentarzy, zapytań, wiadomości, w tym wiadomości e-mail.
  2. Kupujący zobowiązany jest korzystać z Serwisu w sposób zgodny z prawem, Regulaminem i dobrymi obyczajami, a w szczególności szacunek w sostunku do innych użytkowników Serwisu.
  3. Kategorycznie zabrania sie umieszczania obraźliwych komentarzy w Serwisie lub nagabywanie innych użytkowników.
  4. Kategorycznie zabrania udostępniania danych dostępowych do swojego konta w Serwisie jakimkolwiek osobom trzecim.
  5. Kategorycznie zabrania się rozpowszechniania kursu lub jego poszczególnych fragmentów.
  6. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do natychmiastowego zablokowania działania konta Klienta w przypadkach stwierdzenia łamania warunków Regulaminu lub przepisów prawa, a także działania niezgodnie z dobrymi obyczajami. W przypadkach wskazanych wyżej uiszczone opłaty za okres abonamentowy w przód, nie podlegają zwrotowi (kara umowna).

 

§ 9

  1. Ze względu na niezależne od Usługodawcy właściwości sieci Internet oraz sprzętu komputerowego Klienta, Klient jest świadomy ryzyk z tym związanych, w szczególności braku gwarancji nieprzerwanego i niezakłóconego dostępu do Serwisu.
  2. Sprzedawca zastrzega sobie prawo czasowych przerw w działaniu Serwisu celach konserwacyjnych, naprawczych.
  3. Sprzedawca podejmuje starania, aby poinformować Klienta ze stosownym wyprzedzeniem, drogą mailową o planowanych przerwach technicznych w świadczeniu Usługi.

 

§ 10

Reklamacje

  1. Sprzedawca zobowiązuje się dostarczyć Kupującemu Kurs wolny od wad.
  2. Sprzedawca jest odpowiedzialny z tytułu rękojmi za wady fizyczny lub prawne Kursu.
  3. Wszelkie reklamacje dotyczące Usługi mogą być zgłaszane pocztą elektroniczną na adres info@parenting.ovh
  4. Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać:
  1. czytelne oznaczenie Klienta, pozwalające na identyfikację w Serwisie;
  2. opis usterki/błędu/wady, wraz ze wskazaniem czasu jej wystąpienia;
  3. podanie wersji i nazwy przeglądarki internetowej na której występuje wskazany problem;
  1. Sprzedawca ustosunkuje się do składanej przez Kupującego reklamacji w ciągu 30 dni od dnia doręczenia mu reklamacji za pomocą takiego środka komunikacji, przy wykorzystaniu którego reklamacja została złożona.

§ 11

Postanowienia Końcowe

  1. Sprzedawca zastrzega sobie możliwość wprowadzania zmian w Regulaminie. Do umów zawartych przed zmianą Regulaminu stosuje się Regulamin obowiązujący w dacie zawarcia umowy.
  2. Ewentualne spory powstałe pomiędzy Sprzedawcą a Klientem strony w pierwszej kolejności będą rozwiązywać w sposób polubowny, bądź przez mediację.
  3. Regulamin nie wyklucza prawnych możliwości pozasądowego rozwiązania sporu z Konsumentem, z których Konsument może skorzystać zgodnie z Polskim porządkiem prawnym.
  4. Wszelkie spory związane z umowami zawieranymi za pośrednictwem Strony będą rozpatrywane przez polski sąd powszechny właściwy ze względu na miejsce stałego wykonywania działalności gospodarczej przez Sprzedawcę. Postanowienie to nie znajduje zastosowania do Konsumentów, w przypadku których właściwość sądu rozpatrywana jest na zasadach ogólnych.